våååår väder

sitter hos ullis, igår grillade jag i en stuga i skolan med bra tjejer. idag har jag bara legat i solen och njutit även njutit utav pappas goda mat! ikväll får vi se vad som erbjuds, ska iallafall hämta hanna inatt kul , mitt lilla fyllo. ikväll sover ullis hos mig och i morgon ska vi till stallet och hälsa på lite. på kvällen ska man vara chaufför till mor och far sen blir de grill för hela slanten! sen kanske det är dags att ta tag i plugget!
kom på mig själv nu att jag skrivit ett för långt inlägg hade räckt med:
- på mitt lov har jag varit med snygga tjejer, grillat och softat i solen!
puss på lov

besviken på mig själv som inte träffat linnea!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Kommer ni till mig ???

2011-04-21 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0